با حضور مدیرکل فنی صندوق انجام شد؛

گرامیداشت "۲۵ ذی‌الحجه و روز بازنشستگان" در خانه مهر کرمان/ رونمایی از کتاب «شعر و خاطره»

گرامیداشت "۲۵ ذی‌الحجه و روز بازنشستگان" در خانه مهر کرمان/ رونمایی از کتاب «شعر و خاطره»
همزمان با فرارسیدن ۲۵ ذی‌الحجه، روز بازنشستگان، آیین گرامیداشت این مناسبت با حضور مسئولان کشوری و استانی، جمعی از بازنشستگان و فرهیختگان استان در خانه مهر کرمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمان، این مراسم با حضور محمد سلیمانی، مدیرکل فنی صندوق بازنشستگی کشوری، آقای مجید زند اقطاعی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کرمان و آقای حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و حسین خدادادی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمان برگزار شد.
گفتنی است، حضور آقای سلیمانی در این مراسم با استقبال گرم، صمیمانه و کم‌نظیر بازنشستگان کرمانی همراه بود. سلیمانی که پیش از مسئولیت کنونی، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمان بود و خدمات و اقدامات ماندگاری را در دوران مسئولیت خود در استان به یادگار گذاشت. ایشان در جمع بازنشستگان استان حضور یافت و مورد استقبال و ابراز محبت حاضران قرار گرفت.
در ابتدای این مراسم، «حسین خدادادی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمان ضمن خیرمقدم به مدعوین و مهمانان حاضر، حضور محمد سلیمانی مدیرکل فنی صندوق بازنشستگی کشوری را گرامی داشت و از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند وی در دوران مدیریت صندوق استان کرمان قدردانی کرد.
وی همچنین به آقای زند اقطایی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کرمان و آقای اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خوشامد گفت و از همراهی و حمایت آنان از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه بازنشستگان تقدیر کرد.
خدادادی در سخنان خود با گرامیداشت روز بازنشستگان، این قشر فرهیخته را سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی و گنجینه‌های تجربه و دانایی کشور دانست و بر ضرورت تکریم، حفظ منزلت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و تخصصی بازنشستگان در مسیر توسعه جامعه تأکید کرد.
یکی از بخش‌های شاخص این مراسم، رونمایی از کتاب «شعر و خاطره» تألیف انجمن شعرخوبان خانه مهر کرمان بود که با حضور مسئولان و بازنشستگان انجام شد. این اقدام فرهنگی در راستای ارج نهادن به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های علمی و فرهنگی بازنشستگان مورد استقبال حاضران قرار گرفت.
همچنین در ادامه مراسم، از سه بازنشسته فرهیخته و شاخص استان یعنی آقای دکتر حمیدخسروی، سرکار خانم زهرا موسی‌پور و آقای فرهاد امیری به پاس سال‌ها تلاش، خدمات مؤثر و فعالیت‌های ارزشمند علمی ،فرهنگی، ورزشی و اجتماعی تقدیر به عمل آمد.
این تجلیل با اهدای لوح سپاس، دسته گل و هدیه انجام شد و حاضران با تشویق‌های خود از جایگاه و خدمات این پیشکسوتان قدردانی کردند.
مراسم گرامیداشت روز بازنشستگان در فضایی صمیمی، همراه با برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و با هدف پاسداشت مقام و منزلت بازنشستگان برگزار شد و فرصتی ارزشمند برای تجلیل از پیشکسوتانی بود که با سال‌ها تجربه، دانش و خدمت، همچنان از سرمایه‌های ماندگار و اثرگذار به شمار می روند.

 

03
02
01

شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۵
10:58
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید