به گزارش روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمان، این مراسم با حضور محمد سلیمانی، مدیرکل فنی صندوق بازنشستگی کشوری، آقای مجید زند اقطاعی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کرمان و آقای حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و حسین خدادادی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمان برگزار شد.
گفتنی است، حضور آقای سلیمانی در این مراسم با استقبال گرم، صمیمانه و کمنظیر بازنشستگان کرمانی همراه بود. سلیمانی که پیش از مسئولیت کنونی، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمان بود و خدمات و اقدامات ماندگاری را در دوران مسئولیت خود در استان به یادگار گذاشت. ایشان در جمع بازنشستگان استان حضور یافت و مورد استقبال و ابراز محبت حاضران قرار گرفت.
در ابتدای این مراسم، «حسین خدادادی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمان ضمن خیرمقدم به مدعوین و مهمانان حاضر، حضور محمد سلیمانی مدیرکل فنی صندوق بازنشستگی کشوری را گرامی داشت و از تلاشها و خدمات ارزشمند وی در دوران مدیریت صندوق استان کرمان قدردانی کرد.
وی همچنین به آقای زند اقطایی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کرمان و آقای اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خوشامد گفت و از همراهی و حمایت آنان از برنامههای فرهنگی و اجتماعی جامعه بازنشستگان تقدیر کرد.
خدادادی در سخنان خود با گرامیداشت روز بازنشستگان، این قشر فرهیخته را سرمایههای ارزشمند اجتماعی و گنجینههای تجربه و دانایی کشور دانست و بر ضرورت تکریم، حفظ منزلت و بهرهگیری از ظرفیتهای علمی، فرهنگی و تخصصی بازنشستگان در مسیر توسعه جامعه تأکید کرد.
یکی از بخشهای شاخص این مراسم، رونمایی از کتاب «شعر و خاطره» تألیف انجمن شعرخوبان خانه مهر کرمان بود که با حضور مسئولان و بازنشستگان انجام شد. این اقدام فرهنگی در راستای ارج نهادن به توانمندیها و ظرفیتهای علمی و فرهنگی بازنشستگان مورد استقبال حاضران قرار گرفت.
همچنین در ادامه مراسم، از سه بازنشسته فرهیخته و شاخص استان یعنی آقای دکتر حمیدخسروی، سرکار خانم زهرا موسیپور و آقای فرهاد امیری به پاس سالها تلاش، خدمات مؤثر و فعالیتهای ارزشمند علمی ،فرهنگی، ورزشی و اجتماعی تقدیر به عمل آمد.
این تجلیل با اهدای لوح سپاس، دسته گل و هدیه انجام شد و حاضران با تشویقهای خود از جایگاه و خدمات این پیشکسوتان قدردانی کردند.
مراسم گرامیداشت روز بازنشستگان در فضایی صمیمی، همراه با برنامههای فرهنگی و اجتماعی و با هدف پاسداشت مقام و منزلت بازنشستگان برگزار شد و فرصتی ارزشمند برای تجلیل از پیشکسوتانی بود که با سالها تجربه، دانش و خدمت، همچنان از سرمایههای ماندگار و اثرگذار به شمار می روند.

